Odpowiedzi

2010-01-09T22:01:32+01:00
Z Panem Jezusem łączyły go więzy serdecznej przyjaźni, toteż wielokrotnie gościł Mistrza w swoim domu, także w towarzystwie apostołów.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:02:11+01:00
Łazarz dla Jezusa był nieznajomym , lecz bardzo pomocnym przyjacielem. Jezus gdy niósł krzyż i upadł to Rzymianie kazali wziąśc ogos i mu pomoc i wzieli łazarza , ktory mu pomogl niesc krzyz prawie az do smierci!
4 3 4
2010-01-09T22:03:11+01:00
Łazarz był przyjacielem Pana Jezusa. Jezus często go odwiedzał a po jego śmierci, wskrzesił go.
3 2 3