Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:04:42+01:00
1. Tragizm Antygony polegał na tym, że chciała ona pochować godnie swojego brata, czego zabraniał władca Kreon. W tym wypadku Antygona jest rozdarta między dwoma ważnymi wartościami jakimi są obowiązki siostry oraz słuchanie władcy. Jeżeli nie pochowa brata, wystąpi przeciwko bogom, a jeżeli go pochowa - wystąpi przeciwko swojemu władcy.
2. Jest to tragedia i dramat antyczny.
3. Antygona została skazana przez Kreona na śmierć, ponieważ sprzeciwiła się jego woli i pochowała swojego brata.
1 5 1
2010-01-09T22:13:16+01:00
1. Ponieważ umiera na końcu Antygona, syn Kreona i jego żona .
2, Jest to dramat
3. Ponieważ sprzeciwiła sie woli Kreona kiedy pochowała swojego brata.