Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T14:58:44+02:00
Dziecko jak sama nazwa wskazuje jest dziecinne.Dziecko postępuje pochopnie w swoim zachowaniu.Nie zdaje sobie sprawy z tego co może się stać przez jakiś dowcip.Oczywiście są czasami wyjątki dziecka wzorowego.

Osoba dorosła jest konsekwentna w tym co robi.Ma już jakieś pojęcie o życiu i wie postępować żeby było jak najlepiej.Dorosłość ma wiele obowiązków,np:utrzymanie siebie i być może swoją rodzinne itp.

Dzieciństwo według mnie symbolizuje-szczęście,radość,szaleństwo

Dorosłość według mnie symbolizuje-obowiązki itp.
18 3 18
2009-09-23T16:10:52+02:00
Moim zdaniem dziecko nie jest jeszcze za siebie odpowiedzialne ,polega na rodzicach i na ich utrzymaniu.Dziecko bawi sie,dojzewa i nie mysli o tym co bedzie.Osoba dorosla jest odpowiedzialna za siebie i rodzine ,mysli o tym co bedzie i stara sie aby uniknac nieprzyjemnych sytuacji i problemow.

kilka wskazowek takich :PP Jesli sie nie przyda to trudno ;)
11 4 11