Pierwsza lekcja rozpoczyna się o godz 8.15.Przerwy po czwartej i piątej lekcji trwają po 20 min, natomiast wszystkie pozostałe przerwy są dziesięio minutowe.Robert ma w poniedziałek 5 lekcji .Każda trwa 45 min .O której godz skończy zajęcia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:04:55+01:00
1. 8.15-9.00
2. 9.10-9.55
3. 10.05-10.50
4. 11.00-11.45
5. 12.05-12.50
Robert skończy zajęcia o 12.50
2010-01-09T22:05:25+01:00
1)8.15-9.00
9.00-9.10
2)9.10-9.55
9.55-10.05
3)10.05-10.50
10.50-11.00
4)11.00-11.45
11.45-12.05
5)12.05-12.50

Odp: 12.50
2010-01-09T22:06:39+01:00
1. 8.15-9.00
2. 9.10-9.55
3. 10.05-10.50
4. 11.00-11.45
5. 12.05-12.50

odp. kończy o 12.50