Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:20:50+01:00
Ukladasz strone tytulową i później dodajesz kolejne karty i do kazdej dajesz filmik brazek lub opis :) ja to umiem zrobic bo to jest banalne ale nie wiem jak to zabardzo wytlumaczyć :(
2010-01-09T22:32:08+01:00
Chętnie pomogę, napisz do mnie na gg 6669399 <---
2010-01-09T22:33:35+01:00
Prezentacje ŁATWO ZROBIĆ TAK JAK KOLEGA WYŻEJ OPISAŁ TYLKO DODAJESZ SLAJD CO JEDEN. ZAPISZESZ CALA STRONĘ TO JA FORMATUJESZ(WYPEŁNIASZ TŁO OBRAZKIEM JAKIMŚ, FORMATUJESZ EFEKTY : TZN: OBRÓT TEKSTU ITP...) NIC PROSTSZEGO :p