Która informacja dotycząca rozmnażania wegetatywnego jest fałszywa
A. Rozmnażanie wegetatywne skraca cykl rozwojowy roślin.
B.Dzięki niemu uzyskuje się rośliny o nowych , odmiennych cechach niż rośliny macierzyste.
C.W rozmnażaniu wegetatywnym uzyskuje się rośliny z sadzonek liściowych , pędowych,cebul.
D.Rozmnażanie wegetatywne jest przykładem rozmnażania bezpłciowego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:07:43+01:00
2010-01-09T22:11:13+01:00
Mi sie wydaje ze b...............
1 5 1