Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:12:41+01:00
Sądzę, że Paryż jest miastem dobrej organizacji poniewaz:
-mozna wybierać sie tam na wakacje
-mają niezwykle interesujące do zwiedzanie miejsca
-Wieża
-jest duzym miastem
-nie ma tam głodówki
-jest duzo sklepów
6 3 6
2010-01-09T22:13:10+01:00
Sądzisz o tym ,że bardzo się ci podoba to miasto byś chciał tam mieszkać i poznać różnych ciekawych ludzi,których podziwiasz i nie.To chyba o tym myślisz.:)
5 2 5
2010-01-09T23:38:53+01:00
W Paryżu ,wszystko działa jak w zegarku.
Metra są tak zoorganizowane ,że każdy postój mieści się blisko zabytku ,a na metra nie trzeba czekać dłużej niż 3 min...
To tylko jedne z wielu przykładów dobrej Paryskiej organizacji...
Moim zdaniem Paryż Robi co w swej mocy by zadowolić turystów.
8 4 8