Odpowiedzi

2010-01-09T23:16:10+01:00
Pp=p×q
Pp= 6×6=36cm²

Pb= 6×6= 36cm² (Pb= a×b)
Pc= (4×36cm)+ (2×36)= 144+ 72+ 216cm²

V= Pp×H H= 2×6= 12cm
V= 36cm²× 12= 432cm³


Liczę na naj ;D
Powodzenia :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T23:16:31+01:00
Dane:
a=6cm
H=2d=2*6 pierwiastek z 2=12pierw z 2

jeśli walec jest wpisany w w gran o podstawie kwadratu to r=1/2a
r=3
Pcałk=2pola podstaw=pole boczne
Pcałk=2a do kwadratu+2Pi rH
Pcałk=2 *36 +2 *3,14 *3 *12 pierw z 2

V=Pole podstawy * H
V=Pi *r do kwadratu * H
V= 3,14 *36 * 12 pierw z 2


musisz zrobić końcowe wyliczenia i pamiętaj o jednostkach.Życzę miłego wieczoru.



1 5 1