Odpowiedzi

2010-01-09T22:21:59+01:00
Są to wielkie zbiorniki wodne które zasilają rzeki w wodę później te dostarczają wody pobliskim roślinom. Dzięki nim ociepla się klimat, jest on wtedy lepszy dla naszego zdrowia.
88 4 88
2010-01-09T22:23:16+01:00
Morza i Oceany w życiu człowieka znaczą bardzo dużo , ponieważ gdyby nie było morz i oceanow to woda ktora plynie z gor by zatapiala cale pola,gospodarstwa itp. Morza i oceany to 2/3 planety ziemskiej , bez nich bysmy nie mieli co pic, niebylo by ryb ,nie ylo by transportu wodnego itp.
54 3 54
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:24:05+01:00
Morza i oceany odgrywaja ogromna rolę w zyciu człowieka a szczególnie w rozwoju państw i maist.
Morza i oceany są źródłem żywności - ryby, skorupiaki, mięczaki i inne.
W światowej produkcji żywności szybko rośnie udział organizów morskich.
Z wielu organizmów morskich wyodrębniane są substancje używane w produkcji cennych leków - tak np. badania krwi manatów mogą pomóc znaleźć lekarstwo na hemofilię. Ponadto składniki organizmów morskich wykorzystywane są do wytwarzania róznych produktów, takich jak kosmetyki, farby, detergenty.
89 3 89