Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:26:47+01:00
Natalia Czerwonka
Luiza Złotkowska
Katarzyna Bachleda-Curuś
Janusz Krężelok
Ewelina Staszulonek
Mateusz Ligocki
Kamil Stoch
Tomasz Sikora
Adam Małysz
Anna Jurkiewicz
Przemysław Domański
Paulina Ligocka
Justyna Kowalczyk
i reszta kadry skoczków, jaką powoła trener Kruczek
2010-01-09T22:28:29+01:00
Justyna Kowalczyk
Janusz Krężelok
Przemysław Domański
Anna Jurkiewicz
Katarzyna Bachleda-Curuś
Agnieszka Gąsienica-Daniel
Ewelina Staszulonek
Paulina Ligocka
Michał Ligocki