Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:30:16+01:00
2010-01-09T22:31:19+01:00
Np.

7 i 5

bo

7*7 - 5 *5 = 49- 25=24
1 3 1
2010-01-09T22:37:38+01:00
2n + 1 -> liczba nieparzysta
2n + 3 -> liczba nieparzysta kolejna po 2n +1
(2n + 3)² - (2n + 1)² < 40
(4n² + 6n + 6n + 9) - (4n² + 2n + 2n + 1) < 40
4n² + 12n + 9 - 4n² - 4n - 1 < 40
8n + 8 < 40
8n < 32 I :8
n < 4

2n+1 < 9
2n+3 < 11

Czyli na przykład 7 i 9.
1 5 1