Odpowiedzi

2010-01-09T22:43:47+01:00
Bióro podróży Itaka oferuje wycieczki do każdego miejsca na świecie .!
Z nami pojedziesz gdzie tylko chcesz . Zwiedzanie rużnych zabytków , chotel z pełną obsługą i inne atrakcje. Bardzo przystępne ceny . ! Zaperaszamy . ! tel kontaktowy 500180001
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:44:05+01:00
Biuro Podróży AirTravel poleca wakacyjne wycieczki!
W naszej szerokiej ofercie proponujemy państwu:
2-tygodniowy wyjazd na słoneczną Jamajkę!
10-dniową wycieczkę do Rzymu (w programie atrakcje tj. zwiedzanie Panteonu oraz Koloseum)!
tygodniowy wyjazd do gorącego Egiptu - zwiedź z nami starożytne piramidy, do których udasz się na wielbłądzie!

Wszystkie oferty w promocyjnych cenach!

Wszelkich informacji udzielamy: (adres) oraz pod nr telefonu (nr)!


Serdecznie zapraszamy!
7 4 7