Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T23:01:49+01:00
22cm kwadratowe x100=2200 cm kwadratowych
Odp; Pokój ma powierzchnie 2200cm kwadratowych czyli 22m kwadratowe
11 3 11
2010-01-09T23:05:32+01:00
Jeżeli pokój jest w skali 1:100, to oznacza, że 1cm powierzchni w pokoju pomniejszonym jest równe 1m pokoju rzeczywistego. Czyli wystarczy tylko powierzchnię pokoju pomniejszonego pomnożyć razy 100.
22cm2*100=2200cm2=22dm2

Odp.: Powierzchnia pokoju rzeczywistego jest równa 22dm2


12 2 12
2010-01-09T23:05:50+01:00
1cm -> 100cm
k=1/100

P'/P=k²
P'=22cm²
22/P=(1/100)²
22/P=1/10000 /*P
22=P/10000 /*10000
P=220000cm²=22m²
Pokój w rzeczywistości ma powierzchnię równą 22m²
26 4 26