Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T23:10:13+01:00
5/8 i 1/6= 15/24 i 4/24
3/4 i 5/6= 18/24 i 20/24
1/12 i 4/15= 5/60 i 16/60
1/8 i 3/10= 5/40 i 12/40
7/10 i 1/60= 42/60 i 1/60
2/9 i 8/15= 10/45 i 24/45
11/15 i 9/20= 44/60 i 27/60
5/18 i 1/12= 10/36 i 3/12
9/16 i 7/20= 45/80 i 28/80
5/6 i 1/4= 20/24 i 6/24
1/30 i 2/45= 3/90 i 4/90
5/24 i 13/36= 15/72 i 26/72
2010-01-09T23:42:05+01:00
5/8 i 1/6= 15/24 i 4/24
3/4 i 5/6= 9/12 i 10/12
1/12 i 4/15= 5/60 i 16/60
1/8 i 3/10= 5/40 i 12/40
7/10 i 1/60= 42/60 i 1/60
2/9 i 8/15= 10/45 i 24/45
11/15 i 9/20= 44/60 i 27/60
5/18 i 1/12= 10/36 i 3/36
9/16 i 7/20= 45/80 i 28/80
5/6 i 1/4= 10/12 i 3/12
1/30 i 2/45= 3/90 i 4/90
5/24 i 13/36= 15/72 26/72

2010-01-09T23:44:04+01:00