Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T23:22:52+01:00
7/12-4/15= 35/60-16/60= 19/60
39/40-13/60=117/120 - 26/120= 91/120
23/24 - 11/18= 69/72 - 44/72= 25/72
29/30 - 11/40 = 116/120 - 33/120= 83/120
11/12 - 9/16= 44/48 - 27/48= 17/48
13/16 - 7/12= 39/48 - 28/48= 11/48
7/10 - 1/12= 42/60 - 5/60 = 37/60
5/24 - 9/32 = 20/96 - 27/96
18/25-7/15= 54/75-35/75= 19/75
2010-01-09T23:31:01+01:00
= 19/60
= 91/120
= 25/72
= 83/120
= 17/48
= 11/48
= 37/60
= 20/96 - 27/96
= 19/75
2010-01-09T23:42:35+01:00
1)19/60
2)91/120
3)3/72
4)83/120
5)1 23/48
6)17/48
7)47/60
8)47/96
9)1 14/75

masz wyniki:)

i ja przynajmniej nie spisałem od pierwszego ja ta druga!!!

Ja się trochę potrudziłęm :D