Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:24:13+01:00
Zdrowych i pogodnych świąt bożego narodzenie,
pachnącej choinki, dobrego sylwestra do białego rana,
żeby psy gadały ludzkim głosem tego życzę tobie dzisiaj...
życzy....


Gesunde und fröhliche Weihnachten Weihnachten,
duftende Weihnachtsbaum, eine gute Silvester bis zum Morgengrauen,
Hunde sprach mit einer menschlichen Stimme, dass ich Sie heute ...
Wünsche ....


Polecam się na przyszłość :D
2010-01-10T10:31:18+01:00
Liebe Familie...
frohe Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr wünscht Ihnen
Famile...

Szanowni Państwo!
Wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku życzy Państwu
Rodzina...