Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T15:02:59+02:00
!!!UWAGA!!!

Zapraszam na mecz sportowy.Będzie to wielkie wydarzenie!Gwarantowane ogromne emocje piłkarskie!
Odbędzie się to 00.00.0000(data) o godzinie...(godz.) na stadionie... przy ulicy..........
Serdecznie zapraszam!!!!!!!!!!
4 4 4
2009-09-23T15:04:27+02:00
Serdecznie zapraszam (wpisz kogo) na mecz sportowy, który odbędzie się w / na (gdzie? miejsce) o godzinie (wiadomo-godzina) dnia(data)


PODPIS ( ważne)
4 4 4
2009-09-23T15:11:34+02:00
Przykład zaproszenie
zapraszam 2c na mecz piłki nożnej który odbędzie się 19.09.2009
w hali przy ulicy warszawskiej 23 proszę zgłosić swoją obecność pod numerem 857439654
Adam bąk
5 4 5