Odpowiedzi

2010-01-09T23:44:49+01:00
31-3=28
28:2=14

Ania-14
Wojtek-14+3=17

Spr: 14+17=31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T23:45:13+01:00
W+a=31
5 lat temu:
w-5 a-5
w-5=a-5+3

w+a=31
w-a=3

1 1 31
1 -1 3

1 1 31
2 0 34

1 1 31
1 0 17

0 1 14
1 0 17

Odp: w=17 a=14
2010-01-09T23:49:36+01:00
X- Wiek Wojtka
Y- wiek Ani

x+y=31
3x+y=31-5

pierwsze równanie mnożymy przez -3

-3x-3y= -93
3x+y=31

-2y= -62/ :(-2)
y= 31