Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T23:47:38+01:00
172m=17200 cm
x - il rur 470 cm
y-il rur 825 cm

1)x+y=23
2)470x+825y=17200

x=23-y
470(23-y)+825y=17200
ad 2)
10810-470y+825y=17200

355y=6390
y=18

Ad 1)
x=23-18=5

x=5 y=18
2010-01-10T00:03:38+01:00
17200=470x+825y |/5
23=x+y |*(-94)



94x+165y=3440
-94x-94y=-2162

71y=1278 |/71

y=18

23=x+18 |-18
x=5

Odp. było 5 rur o dł 470cm i 18 o długości 825cm