Odpowiedzi

2010-01-10T00:02:03+01:00
Zawodem wymagajacym poswiecenia jest nauczyciel. Ma cięzko pracę, mimo że nie pracuje fizycznie.Kazdego dnia zmaga sie z uczniami,ktorzy w obecnych czasach czesto zachowuja sie niekulturalnie i odnosza sie do nich bez szacunku. Staraja sie przekazac swym uczniom wiedzę jak najlepiej. Sądzę że ten zawod wymaga od nich wiele cierpliwosi i odpowiedzialnosci.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T00:02:52+01:00
Górnik- Górnicy umią poświęcić swe życie będąc tak nisko pod ziemią która może się zawalić ,nie straszne im nawet wybuchy metanu.

Strażak- Inni uciekają z płomieni oni przeciwnie wchodzą w nie ryzykując swe życie dla życia innych ludzi ,ratują ich domy ,ich dobytek z wielką odwagą.

Ochroniarz- Jest poświęcić swe życie dla osoby której czasem nawet nie zna ,tkwi na nich taka wielka odpowiedzialność bo przecież w każdej chwili mogą musieć osłonić kogoś swym ciałem.
2 5 2