Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T00:01:26+01:00
1) NaOH
a)wyrób mydła
b)wyrób szkła wodnego z krzemionki
c)przemysł spożywczy(E524)
d)produkcja gumy
e)produkcja detergentów,barwników
2)KOH
a)stosowany jako środek suszący i bielający w technikach graficznych
b)stosowany w litografi w procesie grawerowania
c)do pochłaniania dwutlenku węgla i pary wodnej z powietrza
3)Ca(OH)2
a)w budownictwie jako zaprawa murarska
b)do produjkcji nawozów sztucznych
c)jako substancja zmiękczająca wodę

wybierz sobie
2010-01-10T00:05:50+01:00
NaOH wodorotlenek sodu - wyrób mydła, produkcja gumy,

KOH Wodorotlenek potasu - stosowany jako środek suszący i bielący, w technikach graficznych, pochłaniania dwutlenku węgla i pary wodnej z powietrza,

Ca(OH)2 - produkcja nawozów sztucznych, substancja zmiękczająca wodę
2010-01-10T00:06:07+01:00
NaOH:
-przemysł petrochemiczny
- produkcja środkow piorących, mydła

KOH:
- środek suszący i bielący w litografii i w procesie grawerowania
- produkcja mydła

Ca(OH):
-nawozy sztuczne
- bielenie drzew