Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T23:59:26+01:00
1. dysocjacji elektrolitycznej
2. wodoru
3. reszty kwasowej
4. malinowy (czerwony)
6 3 6
2010-01-10T00:02:14+01:00
Kwasy są to związki chemiczne,które podczas.....dysocacji.....rozpadają sie na kationy....wodorowe........ i aniony...reszt kwasowych..... . Powodują zabarwienie oranżu metylowego i lakmusu na .....czerwono.......
4 4 4
2010-01-10T00:22:19+01:00
Kwasy są to związki chemiczne,które podczas DYSOCJACJI rozpadają się na kationy WODORU i aniony RESZTY KWASOWEJ. Powodują zabarwienie oranżu metylowego i lakmusu na KOLOR MALINOWY.
7 3 7