Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T00:18:43+01:00
A) 4HNO₃
- atomy wodoru: 4
-atmy tlenu: 4*3=12
b) 3H₂S
-atmy wodoru: 3*2=6
-atomy tlenu: brak (wydaje mi się, ze powinno być siarkowy IV lub VI zamiast siarkowodorowy, chociaż nie jestem pewna. Wyaje mi się tak ponieważ w tym związku nie ma tlenu więc zadanie jest bez sensu ;)
2010-01-10T00:25:59+01:00
A)czterech cząsteczkach kwasu azotowego(V)
4HNO3
H = 4*1=4
O=4*3=12

b)trzech czasteczkach kwasu siarkowodorowego .
3H2S
H=3*2=6
No a tlenu tu nie ma ;)