Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T08:40:32+01:00
Posiada 4 boki
2 pary boków równoległych
4 wierzchołki - PMLK
4 kąty proste
posiada 2 przekątne przecinające się pod kątem prostym
suma miar kątów wewnętrznych wynosi 360 stopni
bok PM jest równoległy do LK
2010-01-10T11:47:13+01:00

4 wierzchołki - P;M;L;K
4 kąty proste
posiada 4 boki
2 pary boków równoległych
ma 2 przekątne przecinające się pod kątem prostym
suma miar kątów wewnętrznych wynosi 360 stopni
bok PM jest równoległy do LK