Odpowiedzi

2010-01-10T09:06:48+01:00
M = F / g = 155 / 10 = 15. 5kg
75 4 75
to jest dobrze mi też tak wyszło
Komentarz został usunięty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T09:09:42+01:00
Dane :
F (siła) = 155 N
g (przyspieszenie ziemskie) = 9, 81 m/s ^2
Szukane :
m (masa) = ?
Wzór :
F = m * g
m = F / g
Obliczenia :
m = 155 / 9, 81
m = 15, 8 kg
Odpowiedź :
Masa ciała wynosi 15, 8 kg.

Pozdrawiam! :)
87 3 87