Hey :D Mam do was taką prośbę opisujcie mi książki bo potrzebuję do zeszytu lektur minimum od pół strony do całej strony zeszytu:
1. Imię i Nazwisko autora
2.Ilustrator
3.miejsce i rok wydania, wydawnictwo
4.Opisz z ilu stron i rozdziałów jest książka
5.Z tej książki dowiedziałam się...
6.Najbardziej podobał mi się rozdział... ponieważ...
Za pomoc bardzo dziękuję dam naj. Napisz jeszcze jak się nazywa książka i jaka może być ilustracja.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T09:08:02+01:00
"Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa."
imię i nazwisko autora: Clive Staples Lewis
ilustrator: Pauline Baynes
wydawnictwo: Media Rodzina
rok i miejsce wyd. : 2005, Poznań
Książka składa się z 182 stron podzielonych na 17 rozdziałów. Z książki dowiedziałam się o bardzo ciekawych przygodach czwórki rodzeństwa, o tym jak ze zwykłego przypadku powstaje coś niesamowitego. Najbardziej podobał mi się rozdział 1, ponieważ od niego wszystko się zaczęło.

Na ilustracjii możesz narysować dziewczynkę wchodzącą do szafy. (;
1 1 1
2010-01-10T09:20:51+01:00
1.Astrid Lindgren
2.Józef Zamo
3. Zagroda środkowa
Zagroda północna
Zagroda południowa
1947 rok
Czarny kruk.
4.237str. 16rozd.
5.Z tej książki dowiedziałam się, że przyjaźń jest najważniejsza
6. Najbardziej podobał mi się rozdział sypialnia na sianie, ponieważ był bardzo śmieszy i wesoły.


DZIECI Z BULLERBYN ILUSTRACJA TO DZIECI BAWIĄCE SIĘ NA JEZIOREM