Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T09:13:23+01:00
50g 2% roztworu...
2% z 50g = 1g więc soli bd 1g
A wody 50g - 1g = 49g

Odp.Należy zmieszać 49gram wody z 1gramem soli.

Pozdro czekam na naj ;]
35 4 35
2010-01-10T09:22:38+01:00
Oblicz ile gramów wody i soli należy zmieszać aby otrzymać 50g 2% roztworu.

2% z 50g to 1g soli
50g - 1g = 49 g H2O

Odp. :
Należy zmieszać 1g soli z 49 gramami H2O.

Pozdrawiam! :)
15 4 15
2010-01-10T09:51:45+01:00
2 % z 50g - 1g
50g-1g - 49 g

Czyli należy zmieszać 1 gram soli z 49 gramami wody .
10 2 10