Uzupełnij słowny zapis przebiegu reakcji syntezy wodoru z innymi pierwiastkami chemicznymi (zamiast strzałki wstawiam =)

............+........... = chlorowodór
azot + wodór = ................
............+........... = wodorek litu
magnez + wodór = ..............
wodór + siarka =...............

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T09:16:15+01:00
Chlor+wodór = chlorowodór
azot + wodór = wodorek azotu
lit+.wodór = wodorek litu
magnez + wodór = wodorek magnezu
wodór + siarka = siarkowodór
4 3 4
  • dpks
  • Początkujący
2010-01-10T09:17:34+01:00
Chlor.+wodór = chlorowodór
azot + wodór =wodorek azotu
lit+wodór = wodorek litu
magnez + wodór = wodorek magnezu
wodór + siarka =siarkowodór
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T09:17:55+01:00
Cholr +wodór = chlorowodór
azot + wodór = wodorek azotu
wodór+ lit = wodorek litu
magnez + wodór = wodorek magnezu
wodór + siarka = wodorek siarki



Pz. ;**
3 2 3