Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T09:18:19+01:00
Tak moga,przy pomocy kamery,komorki i aparatu.najlepiej gdy zrobia to na dworze o codziennym zyciu,lecz takze moga o tym np. prowadzic program czy o zwirzetach,szkole itd
1 5 1
2010-01-10T09:18:33+01:00
Mogą zrobić prosty film aparatem w komórce ale musi miec conajmniej 5 Mpix albo zwykla cyfrówka lub kamerka :)

a film moze byc doslownie o wszystkim
moga pokazac swoje zaineresowania hobby itd.
2 2 2
2010-01-10T09:19:42+01:00
Owszem dzieci mogą zrobić film :) Może to być najczęściej o ich życiu codziennym, historiach, wędrówkach zabawach. O historiach ktore im sie przydarzyły, o ich ulubionym zwierzaku, praktycznie o wszystkim co je otacza. Dzieci same filmu nie zrobią dlatego potrzebny jest ktos dorosły jednak same pomysły na film wychodzą z głowy dziecka i zaliczają sie do najlepszych :)

Pozdro licze na naj
2 5 2