Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T09:28:42+01:00
A=44,5m
b=48m
p=axb
p=44.5mx48m=2136m kwadratowe

0,75x2136m=1602m kwadratowe
2136m-1602m=534m kwadratowe
ogród=534mkawadratowe
534mx0,15=80,1mkawadratowe

Odp:Kwiatki zajmują 80,1m kwadratowego
2010-01-10T09:34:01+01:00
P=a x b =2136m2
o,75 x 2136 =1602m2 =sad
2136m2-1602=534m2 =ogród
534 x0,15m2=80,10m2 kwiaty
Odp.:Kwiaty zajmują 80,10m2

tłumaczenie = m2= metr kwadratowy
x=mnożenie