Odpowiedzi

2010-01-10T09:27:41+01:00
Wymarzony plan jest zależny od tego co lubisz ale myśle że ten ci sie spodoba ;]

1.Informatyka (granie w cos)
2.Muzyka (dyskoteka w klasie)
3.WF (basen)
4.Informetyka (konkurs na najszybszy czas w grze samochodowej)
5.WF (lodowisko)
6.WF (gra w ulubiony sport)

Pozdro licze na naj :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T09:36:56+01:00

Hmm.. to zależy w jakim sensie.

Jeśli ma być to w ten sposób to proszę:
Poniedziałek:
1.Muzyka (jakieś konkursy np)
2.W-f (zabawy z zastosowaniem ćwiczeń)
3.Rysunek (kolorowanki )

Wtorek:
1.Polski (poznawanie nowych możliwości pisania np.grafitii )
2.Historia (rysowanie jakiś władców czy coś,
ulepszy pamięć poprzez zabawę najlepiej się uczymy)
Środa:
1.Biologia (Zajęcia w praktyce np. robienie jakichkolwiek projektów). My kiedyś klasowo robiliśmy zdjęcia np . roślinom niebu i takich tam zjawisk później robiliśmy albumy i te zdjęcia
w nich umieszczaliśmy naprawdę świetna sprawa.Najlepszy wykonawca otrzymywał nagrodę ;)
Czwartek:
1.Po -przysposobienie obronne.
Jest to świetny przedmiot dzięki niemu uczymy się chociażby pierwszej pomocy.
Robiliśmy to na osobach z klasy dość ciekawie było ;)
Piątek:
1.Godzina wolna-każdy robi to co chce,
oczywiście pomijając złe pomysły itd.

Coś takiego ;)
2 2 2