Odpowiedzi

2010-01-10T09:48:53+01:00
Zespół zachowań w trakcie którego dochodzi do zbliżenia z użyciem narządów płciowych.
Stosunek płciowy może być zbliżeniem dwóch osób płci przeciwnej lub tej samej , a także większej liczby osób.

Pozdro licze na naj :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T09:51:09+01:00
Stosunek seksualny (łac. actus sexuales, ang sexual intercourse) – zespół czynności i zachowań seksualnych, w trakcie których dochodzi do fizycznego zbliżenia z użyciem narządów płciowych. Może dojść do tego w różnej formie.
Stosunek płciowy może być zbliżeniem dwóch osób płci przeciwnej (zob. heteroseksualizm) lub tej samej (zob. homoseksualizm), a także większej liczby osób (seks grupowy).

Więcej informacji na stronce:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stosunek_seksualny
(liczę na najlepszą odpowiedź)Buziaki;**
1 4 1
2010-01-10T09:55:56+01:00
W stosunku seksualnym dochodzi do zbliżenia narządów płciowych.
Może to być zbliżenie 2 osób płci przeciwnej, lub tej samej.
Może być również zbliżenie większej liczby osób.

Pozdrawiam! ;)


1 3 1