Odpowiedzi

2010-01-10T09:53:01+01:00
Oczywiscie - mozna ale co to za zycie... Nalezac do kosiola musimy o niego dbac i opiekowac sie nim.
2010-01-10T09:54:43+01:00
Moim zdaniem nie można żyć w kościele nie będąc za niego odpowiedzialnym, ponieważ każdy chrześcijanin przyczyniał sie do budowy tego kościoła. Odwiedza dom Boży, gdzie dziękuje za dane łaski i rozmawia z Bogiem. Uważam,że każdy chrześcijan jest w pewnym stopniu odpowiedzialny za kościół. Jesli dbamy o kosciół to dbamy i "opiekujemy sie" Bogiem, ponieważ kościół jest domem Bozym.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T09:55:08+01:00

Kościół to ludzie,parafianie.
Kościół jest takim jakby "drugim domem",
tylko że z taką różnicą że jest to dom boży.
Każdy człowiek (wierzący oczywiście) jest w pewien sposób odpowiedzialny za Kościół.
Zadajemy sobie pytanie ale dlaczego?
przecież go "nie wychowałem" jak swoje dziecko.
Dążę do tego by powiedzieć jak ważne miejsce w naszym życiu zajmuje Kościół.
Składamy ofiarę np.na tacę,za mszę itd.
Pielęgnujemy go sprzątając w nim.
I sądzę,iż żyć w Kościele nie będąc za niego odpowiedzialnym z mojej perspektywy widzenia nie jest możliwe,
a bynajmniej nie powinno tak być.

Chyba o to chodziło ;)


1 5 1