Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:07:55+01:00
A)2x -1/2y=3 razy 2
y-4x=-6
4x-1y=6
y-4x=-6
4x-1y+y-4x=6-6
0=0
b)∫x-y=3 razy 5
∫-5x+10y=-10
5x-5y=15
-5x+10y=-10
5x-5y-5x+10y=15-10
5y=5 podzielić na 5
y=1
x-y=3
y=1
x-1=3 dodać 1
y=1
x=4
c)∫6x+y=3
∫3x+½y=5 razy (- 2)
6x+y=3
-6x -y=-10
6x+y-6x-y=3-10
0=-7
d) ∫x-2y=-4
∫0,5x-y=2 rzay(-2)
x-2y=-4
-x+2y=-4
x-2y-x+2y=-4-4
0=-8
powstawiaj sobie klamerki
2 5 2
2010-01-10T10:07:56+01:00
2x-0,5y=3
y-4x=-6
2x-o,5y=3/ * 2
-4x+y=-6
4x-1y=6
-4x+y=-6 wszystko się skróci
x=0

b)x-y=3/* 5
-5x+10y=-10
5x-5y=15
-5x+10y=-10 -5x i 5x skrócą się
5y=5/:5
y=1
x-y=3
x-1=3
-3+1=x
-x=-2/:(-1)
x=2

c)
6x=y=3
3x+0,5y=5/*(-2)
6x+y=3
-6x-1=-10 6x i -6x redukują się
1y=7/:1
y=7
6x+y=3
6x+7=3
6x=-7+3
6x=-4/: 6
x=-0,6/(-1)
x=0,6

d) ∫x-2y=-4
∫0,5x-y=2 rzay(-2)
x-2y=-4
-x+2y=-4
x-2y-x+2y=-4-4
0=-8
1 1 1
2010-01-10T10:13:52+01:00
A)2x-1/2y=3
y-4x=-6

2x=3+1/2y
y-2(3+1/2y)=-6

2x=3+1/2y
y-6-y=-6

0=0 - równanie tożsamościowe

b)x-y=3
-5x+10y=-10

x=3+y
-5(3+y)+10y=-10

x=3+y
-15-5y+10y=-10

x=3+y
5y=5

x=3+y
y=1

x=4
y=1

c)6x+y=3
3x+1/2y=5

6x+y=3
3x=5-1/2y

2(5-1/2y)+y=3
3x=5-1/2y

10-y+y=3
3x=5-1/2y

0=-7 - równanie sprzeczne

d)x-2y=-4
1/2x-y=2

x-2y=-4
1/2x=y+2

2y+4-2y=-4
1/2x=y+2
0=-8 - równanie sprzeczne