Hejoo co tam u was słychać ;] Jutro szkoła i wszyscy zadanka sobie robią haha ;]

No wiec mam proźbę przetłumaczcie mi to na angielski ;]

Pomyśl o mnie,jak ja myślę o Tobie, Na moje wołanie odpowiedz słowem


dam naj!

2

Odpowiedzi

2010-01-10T09:54:39+01:00
Think of me as I think about you, answer the cry of my word


Tak powinno być
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T09:55:21+01:00
Nie wiem co konkretnie chcesz żeby przetłumaczyć. Mam nadzieje ze o to chodzi :)

Pomyśl o mnie,jak ja myślę o Tobie, Na moje wołanie odpowiedz słowem.
Think of me as I think about you, answer the cry of my word.

Pozdro :) Licze na naj