Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T09:58:33+01:00
Najpierw pomysl co chcesz wyrzezbic jak ona ma wygladac. potem wez sobie rylec (jesli nie masz rylca mozesz wziac jakies nozyczki czy cos ostrego) no i skrobiesz po mydle az co wyzezbisz :)
2010-01-10T09:59:50+01:00
Musisz kupic szare mydlo najelpsze "biały jelen"
przygotowac sobie ostry noz i do dziela nie ma w tym nic trudnego ale trzeba uważać bo jeden nieostrożny ruch i po pracy.
1 4 1
2010-01-10T11:33:33+01:00

kup szare mydlo.przygotuj cos ostrego(nóż bądz rylec lub coś innego ostrego)no a potem rzeźbisz sobie jakieś wzorki w tym mydle. i tyle ;))