Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:10:29+01:00
Obwód kwadratu = 12
bok kwadratu = 12/4=3
przekątna kwadratu = a * pierwiastek z 2 czyli = 3 pierwiastki z 2

obwod trojkata = 12
przy zalozeniu ze bierzemy pod uwage najdluzsze mozliwe ramiona to maja one po 5 cm a podstawa jest rowna 2
4+4+4=12
rysujemy wysokosc i obliczamy ja z wzoru

a^+b^=c^

h^ +2^=4^
h^=16-4
h^=12
h=pierwiastek z 12
h=3,46...

Nie sa rowne


3,46.... jest mniejsze od 3pierwiastkow z 2

Czyli odpowiedz brzmi ze wysokosci sa rozne.
7 3 7
2010-01-10T11:38:17+01:00
Przekątna kwadratu = 4 cm
Wysokość trójkąta = 3,5cm
Przekątna kwadratu jest dłuższa od wysokości trójkąta równobocznego.
4 3 4