Odpowiedzi

2010-01-10T10:14:28+01:00
Cp=ms razy 100% podzielić przez mr
225+25=250g roztworu
25 rzay 100% podzielić na 250g=10%
odp:stężenie procentowe wynosi 10%
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:14:47+01:00
Ms=25g
mr= ms+mH2O
mr=225g+25g=250g
Cp= ms/mr x 100%
Cp=25g/250g x 100%=10%

ms-masa substancji
mr-masa roztworu
Cp-stężenie procentowe

Odp. Stężenie procentowe tego rotworu wynosi 10%.
3 3 3