Odpowiedzi

2010-01-10T10:27:17+01:00
Chest przyjal od Jana Chrzciciela w rzece Jordan.Jezus niemial zadnych grzechow nawet tego pierworodnego przyjmujac chrzest chcial pokazac ludzia ze oni tez maja tak robic.
10 4 10
2010-01-10T10:27:30+01:00
Pan Jezus przyjął Chrzest z rąk Jana Chrzciciela na rzece Jordan.
Pan Jezus go przyjął po to aby dać przykład ludziom , aby oczyścić sie z grzechu pierworodnego ;P
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:29:09+01:00
Pan Jezus przyjął chrzest od Jana Chrzciciela. Odbył się on w rzece Jordan. Przyjął go dlatego, aby inni ludzie też zaczęli się chrzcić aby zbyć z siebie grzech pierworodny.

Liczę na najlepsze ;**
10 4 10