Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:51:26+01:00
1. Jutro z kolegą bierzemy korepetycje z angielskiego
2. W ostatnich tygodniach czuć bardo duży chłód
3. Na drogach tworzy się lód
4. Codziennie z bratem chodzimy na spacer z psem
5. Dookoła domu jest las
6. Mój kolega lubi łyżwiarstwo
7. Na gwiazdkę dostałem łyżwy
8. Na dworze jest wielki mróz
9. Pni często nuci nam piosenki
10. Jak jeżdżę samochodem jestem bardzo ostrożny
11. Zawsze przykrywam psa pierzynką
12. Brat przeszkadza mi w lekcjach
13. Przyroda to mój ulubiony przedmiot
14. W tym roku często pada śnieg
15. W śniegową pogodę jeździmy na sankach
16. Często robimy śnieżki i rzucamy się nimi
17. Lubię koszykówkę a także deskorolkę
18. W tym tygodniu urządzają mi dom
19. Jest wielki ziąb

Chyba może być :D

Proszę o najlepszą :p
2010-01-10T12:56:00+01:00
1)Dzisiaj bierzemy Wercie na spacer.
2)Razem z kolezankami poczułysmy chłod w szkole.
3)Wczoraj wywróciłam sie na lod.
4)Codziennie po szkole chodzimy leśna scieżką.
5)Miesiąc temu w klasie omawialismy lekture "80 dni dookoła świata".
6)Moja mama zapisała mnie na łyżwiarstwo.
7)W sobotę umówiałam się z kolegą na łyżwy.
8)Na dworze jest straszny mróz.
9)Mój kolega ciagle nuci sobie tą samą piosenkę.
10)Moj kolega zawsze jest ostrożny.
11)Zawsze śpię pod pierzynką.
12)Moja starsza siostra zawsze przeszkadza mi w odrabianiu lekcji.
13)Moim ulubionym przedmiotem jest przyroda, a także polski.
14)Ja i moja kolezanka lubimy śnieg.
15)Lubię kiedy sniezki sa w powietrzu.
16)Moja mama mowi że jest sniegowy ziąb.
17)Co rok mama i tata urządzają mi pokoj.
Też chce naj:P