Odpowiedzi

2010-01-10T10:35:23+01:00
Jasne jak słońce
Czerwony jak burak
głodny jak wilk
ciężki jak słoń
Wysoki jak brzoza

:)
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:36:10+01:00
Słodki jak czekolada
piękny niczym kwiat o poranku
rumiana jak zorza w pierwszym świtaniu
ciężki jak słoń
chudy jak patyk
6 3 6
2010-01-10T10:41:18+01:00
*głodny jak wilk
*czerwony jak burak
*słodka jak miód
*powolny jak mucha w smole
*gruby jak beczka
*chudy jak kij
*pracowity jak mrówka
*śmieszny jak klaun
*żółty jak słońce
*szybki jak Kubica ;d

liczę na naj. ;* <33
5 4 5