Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:36:11+01:00
Za
1 możemy się dowiedzieć informacji
2 możemy zrobić sobie przerwę w oglądaniu filmów
3 mamy świadomość jakie ceny są w marketach
przeciw
1 oglondamy film a nagle są eklamy
2 zaduża konkurencia marek
3 za długo trwają
2 5 2
2010-01-10T10:36:53+01:00
Za reklamą
-funkcja informacyjna
-reklama produktu,który kupujemy
-zysk dla telewizji,gazet,radia,czasopism
Przeciw Reklamie
-niezrozumiałość
-kłamstwo
-stare pomysły nic nie wnoszące
1 5 1