Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T15:46:23+02:00
1.) Do zlewki wlewasz wodę i dodajesz piasek i cukier. Następnie podgrzewasz. Woda razem z cukrem wyparuje, a piasek zostanie. Metoda odparowania.

2.) Metoda destylacji, wykorzystanie różnicy temperatur wrzenia.

3.) Przez sito. Większe części zostaną w sicie.
1 4 1
2009-09-23T15:53:06+02:00
1. metoda mechaniczną, np. powybierać cukier. ;)
2. metodą destylacji. warunkiem jest inna temperatura wrzenia tych dwóch substancji, gdyż będą one kolejno wyparowywać i skraplać się.
3. także metodą mechaniczna, ale teraz np za pomocą sita. ;)