Odpowiedzi

2010-01-10T10:41:55+01:00


Z zależności w trójkątach o kątach 90°, 60°, 30° wyliczymy, że wysokość tego równoległoboku wynosi 3√3

P = a × h
P = 10cm × 3√3cm = 30√3cm²
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:42:35+01:00
6^2=3^2+h^2
36-9=h^2
h^2=27 / : pierwiastek
h= 3 pierwiastek z 3

P=a*h
P=10*3 pierwistek z 3
P=30 pierwiastek z 3 (cm2) <-- odp.

P.S Jak nie będzesz wiedział/a skąd się coś wzięło to pisz :)
10 3 10