Odpowiedzi

2010-01-10T11:47:31+01:00
- I i II wojna swiatowa
- 5 czerwca 2006 r., Serbia i Czarnogóra rozpadła się na dwa państwa
- Podział Cesarstwa Rzymskiego (395 r.) i upadek jego zachodniej części (476 r.
- podział państwa franków w 847 r. doprowadził do powstania kilku ważnych krajów europejskich, m.in. Francji i Niemiec
- W 1867 powstało Cesarstwo Austro-Węgierskie, a rok 1871 przyniósł zjednoczenie Włoch i Niemiec jako państw narodowych
- Po symbolicznym upadku muru berlińskiego w 1989 r. zakończył się podział Niemiec.
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:17:20+01:00
II wojna swiatowa
rozpad zsrr
podzial czechoslowacji
36 3 36