Odpowiedzi

2010-01-10T10:43:20+01:00
Homografia to ortograf. tożsamość słów, które różnią się sposobem ich wymawiania, jak i ich znaczeniem.
Homofonia to fonetyczna tożsamość różnych segmentów językowych.

Więcej na ten temat znajdziesz tu :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Homografia_(j%C4%99zykoznawstwo)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Homofonia_(j%C4%99zykoznawstwo)

Pozdrawiam! :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:43:41+01:00
Homografia - to ortograficzna tożsamość słów różniących się sposobem ich mówienia i znaczenia.
Homofonia - to fonetyczna tożsamość głosek, sylab, wyrazów itd.
2 3 2