Musze opisac tradycje wigilijne w moim domu w porzadku chronologicznym.
oto one:
porzadki domowe
strojenie choinki
kupienie swiecy Caritas
przygotowanie 12 potraw postnych
wigilia w domu
przygotowanie stolu
wigilia o 18.00
miejsce dla nieznajomego
dzielenie sie oplatkiem
czytanie bibli
odpakowanie prezentow
spiewanie koled

mi

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:52:04+01:00
W moim domu zaczynają się najpierw porządki świąteczne następnie kupujemy świece caritasu,przygotowujemy 12 postnych potraw wigilijnych a w między czasie stroimy choinkę. Gdy wszystko mamy już gotowe to wtedy przygotowujemy uroczyście zastawiony stół przy którym zawsze jest miejsce dla niespodziewanego przybysza. Wigilia rozpoczyna się o 18.najpierw modlimy się za zmarłych i całą rodzinę oraz czytamy pismo święte następnie dzielimy się opłatkiem i składamy sobie życzenia. Po spożyciu kolacji całą rodzina śpiewamy kolędy . Później rozpakowujemy prezenty. A o 11.45 idziemy na pasterkę
11 3 11
2010-01-10T10:53:46+01:00
Możesz zacząć słowami:
W moim domu, przygotowania wigilijne wyglądaja nastepująco .. i wymieniasz. Ale nie wysztko po przecinku, używaj zwrotów: następnie, puzniej. I pamietaj,żeby nie powtarzać słów ;]
Powodzenia ;]
4 2 4
2010-01-10T10:57:25+01:00
Dzień przed wigilią pomagam rodzicom w porządkach domowych następnie stroimy choinkę,gdy mamy już to za sobą idziemy kupić świece Caritas.Wieczorem przygotowywujemy 12 potraw postnych.Na następny dzień przed 18:00 przgotowywujemy stół.Zasiadam do niego o 18:00 i przygotowywujemy miejsce dla miznajomego,następnie dzielimy się opłatkiem i czytamy biblię.gdy to zrobimy wszyscy odpakowywują prezenty a na koniec śpiewamy kolędy.
6 4 6