Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:15:37+01:00
6*10'S 105*26'E - Krakatau
5*07'S 119*24'E - Makasar
6*00'N 116*30'E - Gunung Kinabalu
1 *20'N 104*00'E - Singapur

http://zadane.pl/zadanie/314038 już Ci na to odp. wcześniej ;P

1.
wymiar rzeczywisty: 443.4km
skala : 2 500 000
mapa ?

1 -- 2 500 000
1cm -- 25km
443,4 : 25 = 17,736 w przybliżeniu 17,7 cm

2.
odległość rzeczywista : 500km
mapa : 2,5cm
skala ?
2,5 -- 500km / : 2,5
1cm -- 200km
1cm -- 20 000 000
1 5 1
2010-01-10T15:01:54+01:00
A) Krakatau
b) Ujung Pandang
c) Gunung Kinabalu
d) Singapur