Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:33:39+01:00
W czasie present simple jak i past simple w stronie biernej należy po odpowiedniej dla danego czasu formie czasownika " to be" wstawiamy III formę czasownika właściwego i gotowe.
np. w present simple strona czynna He writes books.
strona bierna Books are written.
w past simple strona czynna He wrote a book.
strona bierna A book was written.
2 5 2
2010-01-10T11:34:52+01:00
Present simple to czas przeszły a present past to czas przyszły