Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T10:58:56+01:00
A)[-3-2,2+3]
[-5,5]
b) sqrt((-3-2)^2+(2+3)^2)=sqrt(50) sqrt-pierwiastek kwadratowy
c) A+(-2,5;2,5)=(4,5;-0,5)
2010-01-10T11:01:31+01:00
Na dzień dzisiejszy potrafię obliczyć jedynie długość |AB|.

|AB|=√(-3-2)²+(2+3)²=√25+25=√50
2010-01-10T11:12:48+01:00
A)
AB= [xb-xa];[yb-ya]
AB= [-5;5]
Odp wsółrzędne tego wektora to [-5;5]
b)
a2+b2=c2
(5)2+(5)2=c2
50=c2
c=dwa pierwiastki z pieciu
Odp: długość AB wynosi 2pierwistki z 5

c)
xśr=(x1+x2)/2
yśr=(y1+y2)/2

xśr= -1/2
yśr= -1/2
Odp: wsółrzędne środka odcinka to [-1/2; -1/2]